Layout by TYLER
Fonts:dafont.com
Background:gyapo
Główna Regulamin Co to jest? Prozaicy - powrót Konkursy Facebook
Witaj na Prozaicy: Piórem! Jest to miejsce przeznaczone na publikację tekstów napisanych z myślą o konkursach lub akcjach literackich, organizowanych przez Prozaików. W celu poznania dokładniejszych informacji, zapraszam do zakładki "Regulamin" oraz "Co to jest?".
Kontakt: e-mail:prozaicy@vp.pl lub gg: 2171207 - halska.

Ogłoszenie
Cześć! 

Wam wszystkim - po raz kolejny już, niestety - należą się przeprosiny. Niestety, pomoc, którą mi zaoferowano, jak najwyraźniej okazała się jednorazowa. Historia w skrócie jest taka, że nagle z Piórem zostałam sama. Z tego powodu zwracam się do osób, które byłyby w stanie poświęcić kilkanaście minut w miesiącu za zabawę z publikowaniem prac. Tak więc:

Gdyby ktoś był chętny, to poszukuję persony szczerej i wiarygodnej, która miałaby ochotę mi pomóc. Gdyby znalazł się zainteresowany, zapraszam do pisania na maila (prozaicy@vp.pl) albo gadu-gadu. 

Parę spraw organizacyjnych. Dopóki nie znajdę osoby do pomocy, wszystkie prace na dany miesiąc będą opublikowane w jeden dzień, najczęściej w ostatnią sobotę lub niedzielę miesiąca. Nie wpłynie to na oceny jury, bo tutaj też zdarzył się poślizg, i tak na przykład w czerwcu ekipa będzie czytać prace za maj. Ten sposób będzie dla mnie zdecydowanie łatwiejszy, mam nadzieję, że nie będziecie mieć żadnych obiekcji - jeśli tak, dajcie znać. Oczywiście, jeśli dzień publikowania prac wypadnie na przykład 26. dnia miesiąca, wciąż macie czas do 30. na wysyłanie tekstów. Będą one jednak opublikowane trochę później.
Maile zwrotne z informacją, czy praca dotarła, od dzisiaj będziecie dostawać automatycznie. Jest taka magiczna opcja, którą zdecydowałam się włączyć. Dlatego też proszę na prozaicy_piórem@vp.pl przesyłać TYLKO maile z pracami na 12/12. Listy z pytaniami, propozycjami czy innymi sprawami na prozaicy@vp.pl
Po raz kolejny przypominam, że prace należy zapisywać w formacie .doc lub .odt. 

Jeszcze raz przepraszam i zapraszam do pisania prac na kolejny miesiąc - niestety, liczba tekstów przesyłanych na akcję wciąż spada!


 

1 komentarz:

  1. Zauważyłam, że coś jest nie tak z szablonem. U góry tekst postów nasuwa się na logo Prozaików i menu.

    OdpowiedzUsuń

« »