Layout by TYLER
Fonts:dafont.com
Background:gyapo
Główna Regulamin Co to jest? Prozaicy - powrót Konkursy Facebook
Witaj na Prozaicy: Piórem! Jest to miejsce przeznaczone na publikację tekstów napisanych z myślą o konkursach lub akcjach literackich, organizowanych przez Prozaików. W celu poznania dokładniejszych informacji, zapraszam do zakładki "Regulamin" oraz "Co to jest?".
Kontakt: e-mail:prozaicy@vp.pl lub gg: 2171207 - halska.

Romeo - Kornelia [Piszę, bo lubię]

Spacerując po okolicy przyglądam się okolicznym domkom. Jeden szczególnie przykuwa moją uwagę. Na jego balkonie stoi dziewczyna, wyraźnie kogoś wypatrując. Jestem zaintrygowany.
            Podchodzę bliżej, a ona podbiega do balustrady.
– Romeo! O mój Romeo! – woła nadzwyczaj uszczęśliwiona moim widokiem.
Drapię się po mojej łysej głowie, nie wiedząc, o co jej chodzi.
– Romeo! Czemuż ty jesteś Romeo?!
– Ja jestem Lord Voldemort! – Mój głos, niczym grom, rozchodzi się po okolicy. Głośno wciągam powietrze przez mój wężowy nos.
– Romeo! Me serce ku tobie ucieka!
Nie mogę znieść jej bezsensownego gadania. Nikt w ten sposób nie może obrażać Czarnego Pana.
Głupia, mugolska dziewczyna.

– Avada Kedavra! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

« »