Layout by TYLER
Fonts:dafont.com
Background:gyapo
Główna Regulamin Co to jest? Prozaicy - powrót Konkursy Facebook
Witaj na Prozaicy: Piórem! Jest to miejsce przeznaczone na publikację tekstów napisanych z myślą o konkursach lub akcjach literackich, organizowanych przez Prozaików. W celu poznania dokładniejszych informacji, zapraszam do zakładki "Regulamin" oraz "Co to jest?".
Kontakt: e-mail:prozaicy@vp.pl lub gg: 2171207 - halska.

Ogłoszenie
Witajcie!

Opowiadania czerwcowe zostały już dawno ocenione, a Asetej czeka i czeka na opowiadania lipcowe. Konkurs miał Was zmobilizować, więc pamiętajcie, że gratisowe punkty czekają! Wakacje niedługo przepołowimy, więc nie ma co czekać - trzeba pisać! 

Do tej pory dostałam tylko siedem tekstów na lipiec i nie ukrywam, że już dawno je przeczytałam. Jak tak dalej pójdzie, to za samo wysłanie tekstu podium miesiąca będzie gwarantowane. Wszystkie przesłane do tej pory teksty zostały opublikowane - proszę Was o kontrolę, czy wszystko z nimi w porządku.

Do dzieła, do dzieła! Zdania konkursowe nie są aż tak trudne, by im nie sprostać. Jeśli natomiast nie chcecie brać udziału w konkursie w konkursie, pamiętajcie o pisaniu w ogóle! 
W końcu Piszę, bo lubię!

Pozdrawiam,
Asetej

6 komentarzy:

  1. Nie chcę się czepiać, ale już 5 sierpnia, a nie wisi tu jeszcze moja praca za lipiec...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Q, przepraszam, że odpisuję tak późno - praca wisi już bardzo dawno. ;] Kiedy klikniesz w swój nick w tabeli po lewej stornie pierwszy post z listy Twoich postów to praca lipcowa - właśnie Granat.

      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Mam pytanie, czy moja sierpniowa praca dotarła?
    Wysłałam mejla(a nwet przypadkowo dwa) tydzień temu i jeszcze nie otrzymałam mejla zwrotnego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witajcie, Asetej jest na wolontariacie do końca sierpnia. Mam Wasze teksty i przepraszam za brak publikacji, wszystko nadrobię po powrocie.

    Pozdrawiam!

    Asetej

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja swoją pracę sierpniową wysłałam około tygodnia temu i też nie otrzymałam meila zwrotnego, a tekst nie pojawił się na blogu - co się dzieje?
    Pozdrawiam, Niah.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Niah, tak jak pisałam wyżej - byłam na wolontariacie i nie miałam możliwości publikowania Waszych prac. Wróciłam i biorę się za nadrobienie publikacji.

    Informacja ta dotyczyła wszystkich opowiadań sierpniowych.

    As.

    OdpowiedzUsuń

« »