Layout by TYLER
Fonts:dafont.com
Background:gyapo
Główna Regulamin Co to jest? Prozaicy - powrót Konkursy Facebook
Witaj na Prozaicy: Piórem! Jest to miejsce przeznaczone na publikację tekstów napisanych z myślą o konkursach lub akcjach literackich, organizowanych przez Prozaików. W celu poznania dokładniejszych informacji, zapraszam do zakładki "Regulamin" oraz "Co to jest?".
Kontakt: e-mail:prozaicy@vp.pl lub gg: 2171207 - halska.

Ogłoszenie
Witajcie!

Nie wiem, czy wykorzystaliście sierpień do ostatka, ale ja owszem, stąd też moja nieobecność na Prozaikach zatamowała system publikacji prac. Zaległości nadrabiam w tym momencie i zamykam sierpień z liczbą dziewięciu opowiadań. Prace nadesłane przyszły od (podlinkowane, zapraszam do czytania): Lady House, Leksy, Niah, Katji, Apokalipsy, Agnes May, Q, Shy oraz Imolth.

Proszę Was o sprawdzenie prac - jeśli coś nie gra piszcie na asetej@gmail.com Wstawiałam opowiadania hurtem jedno po drugim i coś ważnego mogło mi umknąć, zdarzyło mi się już niestety pomylić ze sobą dwie uczestniczki, mam nadzieję, że tym razem wszystko gra.

Dziękuję za każdy nadesłany tekst! Część z Was pisze w mailach do mnie przeprosiny, że późno, że krótko, że brak weny - nic jednak nie zmienia faktu, że lepszy krótki tekst niż brak tekstu, dlatego gratuluję Wam wytrwałości w konkursie i pamiętajcie - kropla drąży skałę! Stale wysyłane teksty owocują punktami na Waszym koncie i przyczyniają się do zwiększania prawdopodobieństwa wygranej w konkursie! Opowiadania zostały już przeczytane i ocenione.

Pozdrawiam i życzę udanego września wszystkim; uczniom, studentom, pracującym i bezrobotnym. Zachęcam do wysyłania tekstów wrześniowych, które będą wrzucane w normalnym trybie, bez opóźnień.

Trzymajcie się!
Asetej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

« »